Když problém s Angelikou je ten, že sice je notoricky známá, ale "bohužel" také to - jak je známá.
Věřím tomu, že většina lidí nebude chápat, co může ty knížky tak naplňovat, že jsou tak tlusté a je jich tolik, když dobře ví o čem to je.
Nevidí důvod pro to, aby si kupovali dobře známou romantiku.
Takže na jednu stranu v podstatě reklamu nepotřebuje - všichni jí znají.
Na druhou stranu by zase kampaň nutně potřebovala, protože ta kampaň by musela vzbudit v lidech zvědavost, že se opravdu jedná o něco víc, než znají, a že stojí za to, si knížky koupit. Harryho Pottera si lidé kupovali, protože to byla novinka, něco zcela neznámého. V tomhle směru bylo paní Anne hodně ublíženo, protože opravdu mohla slušně vydělat už dávno. Teď to bude o hodně těžší.
Upřímně řečeno, dost těžký úkol.
Myslím, že v tomhle případě prodeji knih ani nepomohl Muzikál Angelika, který (ale neviděla jsem ho), jak předpokládám představil spíše filmovou Angeliku.
A ještě ten děj musel notně zkrátit, z 5 filmů na 1 muzikál.
Takže lidem, kteří Angeliku neznali (to bude spíš mladá generace) řekl o čem to v podstatě je, a nebudou mít důvod pídit se dál.
Teď mě tak napadlo, že by možná mohly Angeliku zachránit elektronické knihy do čteček. Ty se nezdají být tak drahé, a třeba by byli čtenáři spíš ochotní postupně zainvestovat do knih v téhle podobě.
Má vůbec Angelika elektronickou verzi?
Co se týká propagace, myslím, že by se spíš měla týkat nových, neznámých dílů - z Ameriky.
Používat úryvky z díla, citace, ať si čtenáři udělají obrázek.
A ty mladé by zase mohli nalákat Cantor s Florimondem
.