Naše špatné zkušenosti s...

  Stránka 1 z 1  [ 8 příspěvků ]
Autor Zpráva
Tania
Předmět příspěvku: Naše špatné zkušenosti s...
Napsal: 01 črc 2008, 15:20
Královská rodina
Uživatelský avatar
Offline
 
Příspěvky: 940
4poziom.slask.pl
Registrován: 26 lis 2007, 08:50
Bydliště: Tábor
 
Chci Vám tady popsat své (spíše sestry Moniky) trable s foťákem Olympus. Jde mi o to, abyste byly informované, a věděly co od značky čekat (nebo spíš nečekat). Sestra si koupila fotoaparát (asi dva roky zpět), nafotila hromadu fotek -a přišla o ně. Při stahování (ke kterému nedošlo) fotek do počítače se najednou z ničeho nic chtěla karta formátovat - a to byl konec fotek (toto se bohužel stalo jejímu švagrovi - takže nálada v rodině na bodu mrazu). Pak se jí to stalo podruhé - šla to reklamovat. Fotoaparát údajně opravili, a kartu přímo vyměnili (ještě prý za lepší - větší). No, a teď se to stalo potřetí (jistě jste správně pochopily, že mě). Nejsem počítačový analfabet, ale abych přendala kartu do PC a karta místo toho, aby mě nechala fotky stáhnout se chce nechat zformátovat? To jsem ještě neviděla. Bohužel, data zachránit sice lze, ale zřejmě to bude stát nemalé peníze. Což mě sice neodradí, ale nevím, jaký bude výsledek.
Když jsme volaly na Olympus, tak nás s klidem odkázali na jejich servisní poradnu, kde nás odkázali na použití softwaru pro obnovu dat (bez ohledu na to, co by to stálo :shock: ).
Pokud tedy považují za správné pokaždé, když si chci stáhnout fotky na vyvolání, použítí servisní firmy s příslušným softwarem na obnovu dat za několik tisíc, tak to tedy já za správné nepovažuji.
Firmu jsem informovala, že budu svůj negativní názor na ně ventilovat kde budu moci.
Čekám, že se firma pochlapí a minimálně vrátí peníze za fotoaparát a kartu (odškodnění by asi bylo moc). Fotoaparát jejich značky, pochopitelně, nechci.
Pokud se něco nového, v této věci, objeví, dám Vám vědět.
Ale zatím si opravdu dejte pozor na Olympus. Čert vem peníze, ale co ty fotky?


Nahoru
dasha
Předmět příspěvku:
Napsal: 01 črc 2008, 15:37
Královská rodina
Uživatelský avatar
Offline
 
Příspěvky: 1316
Registrován: 17 zář 2007, 10:38
Bydliště: Českolipsko
 
Díky za info - to je opravdu hodně nemilé. A čím to je, že vždy, když se něco podobného stane, to odnesou ty nejkrásnější fotky, z dovolené atd, které už nejdou nafotit znova?
Nám jednou v Anglii ztratili ve fotolabu CD s fotkami - a to jsme si říkali, jak je máme super zálohované :cry: Na kartě už jsme samozřejmě měli něco jiného. Omluva? Dostali jsme nové CD...prázdné.


Nahoru
Tania
Předmět příspěvku:
Napsal: 01 črc 2008, 16:45
Královská rodina
Uživatelský avatar
Offline
 
Příspěvky: 940
Registrován: 26 lis 2007, 08:50
Bydliště: Tábor
 
Co je to platné, že? Když fotky nejsou :(
Už mi odepsali, že prý se to musí stahovat přes přiložený USB kabel, případně pouze přes autorizovanou čtečku Olympu.
Jenomže, to se stalo jakmile se karta vyndala, i když jí měli v Olympu a stahovali přes kabel - blokla se. Podruhé se zablokovala přímo v jejím Olympu! Takže to bude asi v něčem jiném. Nehledě na to, že informovanost zákazníků a zaměstnanců či prodejců o tomto omezení ohledně stahování dat, je přímo nulová!!!!
Napsali mi i odkazy na freeware programy na obnovu dat, ale nepoštěstilo se - nějak mi to s nimi nevyšlo.
Sestra už nechce Olympus ani vidět. Koupí si nový foťák - pochopitelně jiné značky.


Nahoru
Simonamafia
Předmět příspěvku:
Napsal: 01 črc 2008, 17:17
Markýzové
Uživatelský avatar
Offline
 
Příspěvky: 404
Registrován: 25 pro 2007, 17:28
Bydliště: Domažlice
 
:roll: to je mi líto......já mám s Olympusem jen dobré zkušenosti...a to ho používám 5-6 let.....a žádný problém. Dokonce jsem si koupila novy a pohoda. Ono jde asi o náhodu, to se může stát u každé značky. Ale možná, kdybych začala mít nějaké potíže s jejími produkty, tak bych říkala něco jiného(souhlasím, že jsou to hulváti, že nejsou schopni vrátit peníze nebo to nějak vyřešit) ale produkty od nich mi přijdou dobré ( a to mám od nich příslušenství, i různé věci okolo). To je ale asi věc názoru, zkušenosti...a u každého je to jiný...


Nahoru
Tania
Předmět příspěvku:
Napsal: 01 črc 2008, 22:11
Královská rodina
Uživatelský avatar
Offline
 
Příspěvky: 940
Registrován: 26 lis 2007, 08:50
Bydliště: Tábor
 
Dá se pochopit, že to je prostě smůla. Spíš jde o ty věci okolo - malá informovanost, malá kompatibilita, např. karet, a v podstatě nezájem něco více řešit. Nevím, jestli jsme opravdu výjimka, že to pro ně nemá smysl řešit, ale opravdu to nevypadá dobře (myslím pro image firmy).
Koupili jsme si Olympus Mju 700 asi za 15 000,-, což, myslím, není zas tak malá suma, ale neodpovídal našim představám. Venku fotil krásně, ale fotky z interiéru byly vždy přesvětlené, ať jsme dělali cokoliv. Je smutné, že v porovnání s obyčejným Kodakem asi za 5 000,- dělá podstatně horší interierovky.
Je sice menší, hezčí, ale ne lepší.
A s Kodakem jsme nikdy neměli problémy při stahování fotek.


Nahoru
Simonamafia
Předmět příspěvku:
Napsal: 02 črc 2008, 08:43
Markýzové
Uživatelský avatar
Offline
 
Příspěvky: 404
Registrován: 25 pro 2007, 17:28
Bydliště: Domažlice
 
Smysl řešit to má určitě, přece nevyhodíte peníze jen tak do větru, ne??Kdyby mi něco nefungovalo, nebo nevyhovalo, tak bych se o vrácení peněz i rvala :? Já jsem do Olympusu hodila 21.000 a kdyby se mi začal nějak porouchávat, tak bych vylétla z kůže.


Nahoru
Simonamafia
Předmět příspěvku:
Napsal: 15 črc 2008, 14:06
Markýzové
Uživatelský avatar
Offline
 
Příspěvky: 404
Registrován: 25 pro 2007, 17:28
Bydliště: Domažlice
 
Musím vás varovat na Jamall nábytek. Je to opravdu děs a hrůza. Naši si předělávají ložnici a koupili si tam postel a velikánskou skříň(ta stála kolem 17. 000Kč). http://www.jena-nabytek.cz/zbozi_img/002015.jpg Poněvadž se musí složit první skříň a až pak postel(skříň na složení potřebuje moc místa-a bydlíme v bytovce) začali jsme s nadšením rozbalovat obrovské krabice, a co jsme uviděli? Krásné tmavé díly, které byly v půly zlomené, celé jaksi poškrábané. Se zděšením, celý naštvaní jsme to reklamovali(dál nás naštvalo, že nám sdělili že nové díly pošlou do měsíce)-opravdu super, byt rozdělaný, všude šaty a to máme čekat měsíc?no dobrá, překousli jsme to nějak, a pracovník v jamallu byl neochotnej. Né že by tam volal, a snažil se o zrychlení...Hrůza. A o měsíc později nám přišly dlouho očekávané díly, rozbalíme to a vše se zdá dobré-OMYL! Špatně vyvrtané díry, takže by to nešlo ani složit-opět jsme to reklamovali a nebýt taťky, který tam furt volal, tak by nám to ani nepřišlo. Dneska jsme pro to jeli. Jenže do auta nám se to nevešlo a onen pracovník v prodejně(který má i za úkol odvážet nábytek speciálním autem)nebyl ochoten nám to odvést(ačkoliv je to jen6 km)vymlouval se...hrůza, chtěl aby jsme zase čekali. Vykašlali jsme se na něj, nějak to dali do auta, museli jsme otevřít střechu abych z ní vykukovala, jinak by jsme se do auta nevešli, a namačkaní jsme jeli domů, nastěhovali do nejvyššího patra, rozbalíme, vše vypadá v pohodě a až před chvíli jsme si všimly škrábance(je sice málo vidět, ale přece, skříň za 17.000, na kterou tak dlouho čekáme a stále problém). Domluvili jsme se, že už to tak necháme, takhle by jsme to nikdy nedodělali(stavět skříň 2 měsíce, stále se s nimi přít) Za chvíli dovolená, přijedou známí, začnou chodské slavnosti, takhle by jsme to prostě nikdy nedodělali. Od nich už nikdy nic nekoupíme, a tuto firmu budem ještě dlouho proklínat....tak pozor na ni. :evil:


Nahoru
Tania
Předmět příspěvku:
Napsal: 15 črc 2008, 20:57
Královská rodina
Uživatelský avatar
Offline
 
Příspěvky: 940
Registrován: 26 lis 2007, 08:50
Bydliště: Tábor
 
Díky za info, dám si na nábytek Jamall pozor. Očekávala bych od nich opravdu víc.


Nahoru
  Stránka 1 z 1  [ 8 příspěvků ]
Zpět na „Volná diskuse“
Přejít na: